Tuesday, October 6, 2009

life is a learning process

Penat sungguh hari..pergi balik outstation kat PD. Huhu..memang klakah ari nie, aku kena bagi ceramah lak. huhu rasa macam nak nanes je rasanyer, sebab aku ni kekadang blur tetiba kalau nak present sesuatu huhu..ingat lagi masa trauma form 4..aku terkedu tak terkata..sampai la ni ...rasanyer rasa trauma still melekat kat aku..aku pun tak tau bilalah rasa trauma itu hilang..

walau bagaimanapun, besalah bila buat benda yang kita tak biasa, kita akan rasa janggal n kekok..besalah tu, mula mula je ..insya allah kalau dah biasa tak de ape nyer..tu pesan dari rakan aku..apapun..setiap apa yang kita buat yang kita tak pernah buat itulah yang mengajar kita agar lebih bersedia untuk menghadapi segala kemungkinan..dan moga moga lebih bijak lagi.. huhu..

.......,

Aku rasa macam ngantuk sangat malam nie, kawan janji nak online tapi dia keletihan entahlah bila dia nak citer ape yang dia nak citer...


.......,

teringat lagi makan makan semalam...bestnyer, huhu..yang sedihnya masa nak start makan-makan tu ade keje nak buat pulak..oleh yang demikian moment moment dalam bentuk gambar tak termoment..hehe..ape ape pun makan makan semalam tu sedap sangat sangat..sampai balik umah pun tido awal..tak larat sangat2..entahlah..mebi banyak keje yang semakin banyak..atau..semakin aku tak faham..ekekeke.. try to coop it sebaik yang boleh...


........,


rasa rindu teringat

rasa sayang teringat

rasa cinta teringat gak...

kalau takde rasa..takde ape yang nak diingat..

p/s saje saje wat sajak..

........,

TBC..

No comments: