Tuesday, December 21, 2010

#4 recap at Redang Island

Masa gi Redang aritu, aku tak ceriterakan lagi dalam blog nie. ok, now i have some time hehe, kalo tak silap time tu on 27th - 30th May 2010..perfecto untuk turun ke laut. gi sana naik bas, vip nyer kelas..(credit to abg y..selaku organizer n tak keterlaluan aku gelarkan dalam ati sebagai walimatulurus ngeee...) ...

..nyaris nyaris aku nak batalkan percutean ni disebabkan kejadian yang tidak menjadi kejadian huhu....alhamdulillah manage untuk follow cuti cuti ngan diorang nie (dibawah satu majikan :-P)

..aku nie jenis tak banyak cakap just ikot kata ati dan kata orang (haihh!!) ..

so naik bas..tido tak henggat..bila bangun dah sampai kat kuala terengganu..singgah makan then terus gi jeti naik boat...selesaaa sungguh..

sampai..waahh...putihnya pasir, indahnya pantai..so gi chalet..nama chalet tu ialah ermm..jap nak ingat.. Lagoon Redang (yes at last aku ingat gak)

mula mula mandi dipergigian pantai..then petang tu terus snork..aku ni mana tau snork ..belasah je..fYI..memang aku ni agak phobic ngan air..but oklah..at least aku berjaya untuk menenggelam badan ku yang agak agak ringan tu kedalam air..jeng jeng..

selama 3 hari 2 malam kat sana..memang sesuatu kenangan manis yang takkan terlupakan...(kenangan pahit ada..tak namo citer)





No comments: