Wednesday, September 30, 2009

Gara gara bangunan bergoyang..

Isk isk..goyang betul bangunan tempat akut bekerja..panik seketika almaklumlah tak pernah merasai gegaran...mula mula tu aku persan yang tingkap opis tu..dah lain macam, seolah2 bergerak..then aku rasa meja aku turut bergoyang.. aku rasa pening n tetiba panik..terus je gi bilik bos then bagitau..punyalah aku kalut..bos aku relaks je ekeke..aku pulak yang lebih..yang klakahnya aku tinggalkan segala beg dompet , segala tepon atas meja aku dek ketakutan yang amat sangat..syukur alhamdulilah takde ape yang terjadi, memang 1st time aku merasa gegaran tersebut....n apa yang aku tau..aku masih lagi ada perasaan panik yang mana aku rasa dah lama aku tinggalkan hehehe..ke aku kah yang tak perasan yang aku nie salu panik..huhu..

then nak sambung citer, aku packing beg..cabut segala wayar then blah..sempat aku call bos nak tanya situasi..ok je dia..so aku pun gerak balik umah...

sampai umah..citer kat member..dorang tak pasan pun cuma ..ade member ni..bagitau yang kawan dia turut merasai gegaran tu kat shah alam..huhu..

tgk tv lak..ader bingkisan berita kat bawah gambar tv tu..menyatakan ada gempa bumi di sumatera, Indonesia. Kira kuat jugalah gegaran sampai mencecah 8 skala richter....

apa apa pun syukur alhamdulilah..moga esok berlangsung dengan suasana aman damai.

---------------------------------->>>>

Huhu..member ajak makan, sungguh aku dah kenyang...adekah kata tak sudi pulak..ekekeke..betullah tak lapar.....


1 comment:

PM said...

sib baik x masuk paper... hiks